Loading... 
 
Kongres javnega naročanja

Uvod

Tradicionalni kongres javnega naročanja bo letos potekal v znamenju odgovorov v zvezi z dilemami, na katera praksa še ni dala zanesljivih odgovorov.

  • Ali naročniki lahko izvedejo javno naročilo, kljub temu, da (še) nimajo zagotovljenih sredstev in kakšne sankcije jih lahko doletijo?
  • Kako pripraviti razpisno dokumentacijo v zvezi z referenčnim pogojem, brez da bi naročnik kršil zelo raznoliko prakso Državne revizijske komisije?
  • Kje je meja med dopustnim strokovnim dialogom in korupcijo?
  • Kaj vse mora naročnik narediti, če želi nekega ponudnika, s katerim ima slabe izkušnje izločiti iz postopka oddaje javnega naročila?
  • Ali se lahko brezpogojno zaupa javnim evidencam v zvezi z razlogi za izključitev in kakšna je možnost dokazovanja nepravilnosti v njih?
  • Kakšne možnosti ima naročnik v primeru neustrezne izvedbe pogodbe in kako naj pripravi pogodbo o izvedbi javnega naročila, da bo vsem strankam nudila ustrezne pravice?
  • Kateri organ je hierarhično višji: Računsko sodišče ali Državna revizijska komisija?

Vsa ta in številna druga vprašanja bodo uvrščena na letošnji 6. Kongres javnega naročanja, ki bo, kakor je to že običajno, praktično naravnan. Namesto brezplodnih debat bodo udeleženci spodbujeni k zastavljanju konkretnih vprašanj, katerim bo posvečeno precej časa v okviru vsake sekcije.

Namen dogodka je namreč v tem, da udeleženci dobijo odgovore na svoja praktična vprašanja in ne zgolj to, da so opozorjeni na težave, ki jih praksa javnih naročil prinaša s sabo. Predavatelji bodo faze izvedbe javnega naročila povezovali s pogodbeno fazo izvedbe javnega naročila, kar je nujno potrebno za uspešno izvedbo javnega naročila, ki se ne konča s sprejemom odločitve o oddaji javnega naročila, temveč šele z uspešno izvedbo pogodbe o javnem naročilu.

Dogodek je namenjen vsem predstavnikom naročnikov in ponudnikov, ki prihajajo v stik z javnimi naročili bodisi pri pripravi tehničnega ali pravnega dela dokumentacije, pri pripravi ponudb ali koordinaciji izvedbenega dela javnih naročil.

Program

sreda, 13. september 2017

  •   8.00 — 9.00
    Prihod in registracija udeležencev
  •   9.00
    Uvodni nagovor
    mag. Maja Koršič Potočnik, odvetnica v Odvetniški družbi Potočnik in Prebil o.p., d. o. o.
  • 1. kongresna tema: PRIPRAVA RAZPISNE DOKUMENTACIJE
  •   9.15 — 9.50
    Sistem javnega naročanja v letu 2017 in prenova pravnega varstva
    Sašo Matas, generalni direktor Direktorata za javno naročanje na Ministrstvu za javno upravo
  •   9.50 — 10.25
    Postavljanje referenčnih pogojev v razpisni dokumentaciji (v primeru ponudbe s podizvajalci, skupna ponudba)
    Milena Basta Trtnik, Bonorum d. o. o.
  •   10.25 — 11.00
    Strokovni dialog in korupcijska tveganja
    Simona Habič, predsednica društva Transparency International Slovenia
  •   11.00 — 11.30
    Razprava z možnostjo zastavljanja konkretnih vprašanj
  •   11.30 — 12.00
    Odmor
  • 2. kongresna tema: POGOJI IN RAZLOGI ZA IZKLJUČITEV
  •   12.00 — 12.35
    Napake v javnih evidencah v zvezi z razlogi za izključitev
    Maja Prebil, odvetnica v Odvetniški družbi Potočnik in Prebil o.p., d. o. o.
  •   12.35 — 13.10
    Razlika in pogoji za uveljavljanje razloga za izključitev po c) in f) točki šestega odstavka 75. člena ZJN-3
  •   13.10 — 13.45
    Problematika pridobivanja dokazil v času oddaje ponudb
    mag. Urška Skok Klima, Direktorat za javno naročanje pri Ministrstvu za javno upravo
  •   13.45 — 14.15
    Razprava vseh sodelujočih z možnostjo zastavljanja konkretnih vprašanj
  •   14.15 — 15.30
    Kosilo
  • 3. kongresna tema: PREGLEDOVANJE IN OCENJEVANJE PONUDB
  •   15.30 — 16.05
    Zadnja praksa Dkom v zvezi s pregledovanjem in ocenjevanjem ponudb
    Borut Smrdel, predsednik Državne revizijske komisije
  •   16.05 — 16.35
    Vrste odločitve in obvezne sestavine
    Branko Kašnik, Inštitut za javno zasebno partnerstvo
  •   16.35 — 17.10
    Dostop do osebnih podatkov in njihovo varovanje v postopkih javnega naročanja
    dr. Nataša Pirc Musar, odvetnica v odvetniški družbi Pirc & Musar
  •   17.10 — 17.30
    Razprava z možnostjo zastavljanja konkretnih vprašanj
  •   17.30 — 17.45
    Odmor
  •   17.45 — 18.30
    Razprava z možnostjo zastavljanja konkretnih vprašanj iz sekcij celega dne
  •   21.00
    Večerni dogodek

četrtek, 14. september 2017

  • 4. kongresna tema: POGODBA O IZVEDBI JAVNEGA NAROČILA
  •   9.00 — 9.35
    Obvezne sestavine pogodbe o izvedbi javnega naročila storitev / gradenj / nakupa blaga
    mag. Maja Koršič Potočnik, odvetnica v Odvetniški družbi Potočnik in Prebil o.p., d. o. o.
  •   9.35 — 10.10
    Podaljševanje rokov izvedbe, odstop od pogodbe in pogodbene sankcije v primeru neizpolnitve
    Mateja Dren, odvetnica v Odvetniški pisarni Kanalec, Dren, Rovšek, Srše d. o. o.
  •   10.10 — 10.45
    Kaj šteje za bistveno spremembo pogodbe
  •   10.45 — 11.15
    Razprava z možnostjo zastavljanja konkretnih vprašanj
  •   11.15 — 11.45
    Odmor
  • 5. kongresna tema: PREKRŠKI V JAVNIH NAROČILIH
  •   11.45 — 12.20
    Vloga Računskega sodišča pri nadzoru nad zakonitostjo izvajanja javnih naročil
  •   12.20 — 12.55
    Potek prekrškovnega postopka
    Radulović Ivan, svetovalec na Državni revizijski komisiji
  •   12.55 — 13.30
    Evidenca z negativnimi referencami
  •   13.30 — 14.15
    Razprava z možnostjo zastavljanja konkretnih vprašanj iz sekcij obeh dni
  •   14.15 — 14.30
    Zaključek in zahvala udeležencem

Prijava

Kongres javnega naročanja 2017 bo v sredo, 13., in četrtek, 14. septembra 2017, v grand hotelu Bernardin, Portorož.

Prijave sprejemamo s spletno prijavnico (spodaj), po faksu 01 425 14 18 ali po pošti.

Kotizacija

Kotizacija za udeležbo na Kongresu javnega naročanja 2017 je 365 € (brez DDV).
Kotizacija za udeležbo na Kongresu javnega naročanja 2017, vključno s Priročnikom za uporabo javnega naročanja v praksi, je 433 € (brez DDV).

Priročnik JN 2017
Avtorice: mag. Maja Potočnik, Maja Prebil, mag. Urška Skok Klima
Leto izdaje: 2017
Vezava: mehka

V ceno so poleg udeležbe na kongresu vključeni zbornik kongresa, gradivo predavanj, sredino kosilo, družabni večer, pogostitev med odmori in potrdilo o udeležbi.

Popusti

10-odstotni popust za zgodnjo prijavo.
Velja za prijave do 11. avgusta 2017.

10-odstotni popust za 2 ali več udeležencev.
Popusta se med seboj seštevata.

Plačilo

Na podlagi poslane prijavnice vam bomo izstavili predračun, ki ga je treba poravnati pred izvedbo kongresa. Plačilo je pogoj za udeležbo na kongresu. Za proračunske uporabnike je rok za plačilo 30 dni po prejemu računa.

Odjave

Za odjave, prejete po 12. septembru 2017, ali v primeru neudeležbe na kongresu ne vračamo kotizacije.
Pisne odjave upoštevamo do 6. septembra 2017, pri kasnejši odjavi zaračunamo 20% kotizacije za administrativne stroške.
Ob morebitni neudeležbi brez predhodne odjave ne vračamo kotizacije.

Informacije
SPLETNA PRIJAVNICA
 
Polja označena z * so obvezna
Ime *
Priimek *
E-pošta *
Podjetje *
Telefon *
Kotizacija *
Proračunski uporabnik
 
 
 
Nadaljuj

Kontakt

Organizator dogodka
Uradni list

Uradni list Republike Slovenije, d.o.o.
Dunajska 167, Ljubljana

Informacije za udeležence

Klavdija Križaj
telefon: 01 200 18 51
e-pošta: klavdija.krizaj@uradni-list.si
faks: 01 425 14 18

Tanja Kuhar
telefon: 01 200 18 34
e-pošta: tanja.kuhar@uradni-list.si

Informacije za pokrovitelje

Tanja Kuhar
telefon: 01 200 18 34
e-pošta: tanja.kuhar@uradni-list.si

Ana Wagner
telefon: 01/200 18 56
e-pošta: ana.wagner@uradni-list.si

Informacije za predavatelje in sodelujoče na okrogli mizi

Ana Wagner
telefon: 01/200 18 56
e-pošta: ana.wagner@uradni-list.si

Grand hotel Bernardin
Obala 2, 6320 Portorož

Nastanitev

Za udeležence Kongresa javnega naročanja 2017 smo se dogovorili za nastanitev v spodnjih hotelih po posebno ugodnih cenah:

Prenočitev z zajtrkom na osebogrand Hotel Bernardin*****hotel Histrion****hotel Vile Park***
Enoposteljna soba130,00 €110,00 €80,00 €
Dvoposteljna soba90,00 €70,00 €55,00 €

Kontaktne informacije za rezervacijo nastanitev:

E-naslov: booking@bernardingroup.si
Spletno mesto: http://bernardingroup.si

Pravočasno si rezervirajte nastanitev in pri rezervaciji navedite sklic »KJN«, da boste deležni najugodnejše ponudbe.
Early Bird rezervacije z dodatnim 5 % popustom do 12.8.2017: Grand hotel Bernardin, Hotel Histrion, Hotel Vile Park.

Pokrovitelji

Vabimo vas, da se nam pridružite na Kongresu javnega naročanja, 6. strokovnem srečanju naročnikov in ponudnikov v postopkih javnega naročanja, ki bo 13. in 14. septembra 2017 v grand hotelu Bernardin v Portorožu in izkoristite priložnost, da na kongresu predstavite svoje podjetje, in si zagotovite prestižno promocijo vaših izdelkov in storitev več kot 250 predstavnikom gospodarskih družb in različnih institucij.

Za podrobnejše informacije o vseh možnostih sodelovanja nas pokličite na telefonsko številko:
01 200 18 34 (Tanja Kuhar) in 01 200 18 56 (Ana Wagner) ali nam pišite po elektronski pošti tanja.kuhar@uradni-list.si in ana.wagner@uradni-list.si.

Cenik pokroviteljstva

Za sodelovanje in podporo pri izvedbi kongresa se zahvaljujemo našim poslovnim partnerjem:

Pokrovitelj

Agaric marketing
Mobinet revija

Uradna voda kongresa

Broline

Uradna kava kongresa

Cafe & Co